[Warszawa-pm] szewc bez butów...

Łukasz Mądrzycki uksza w wp.pl
Nie, 23 Gru 2007, 04:43:01 PST

> A kiedy i gdzie to spotkanie?

I tu sprawa zmówienia się.
Nie będzie to, jak na razie, spotkanie z odczytami, projektorami itd,
więc nikt nic nie musi przygotowywać. Dzięki temu mobilność nam
wzrasta i może to być nawet.... ja wiem - w międzyświąteczny piątek -
29.XII. Minus tego taki, że to czas, w którym wszyscy przyjezdni
studenci staja się wyjezdnymi... ale spotkać się, pogadać i poznać
można zawsze. A gdy młodzież ( :-) ) wróci, powtórzymy to w większym
gronie.
Żeby tylko to mniejsze na razie się znalazło.
A miejsce to już pełna dowolność - ustalimy je, gdy się doliczymy ilu
jest chętnych.
Na razie dajmy sobie kilka dni na zadeklarowane, to jest w Wawie i
wyraża ochotę.
Ja jestem i wyrażam.

taka jest moja (wstępna) koncepcja,

pozdr