[Vlaanderen] Fwd: Re: [FOSDEM-Devrooms] last minute dev-room?

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Fri Jan 25 04:23:09 PST 2013

Hai Ramiro,

Uitstekend!  Mooi gedaan.

Ik zal vandaag berichten rondsturen aan zoveel
mogelijk Perl mailinglists en individuele Perl
Mongers om ze te vragen een presentatie te
geven.  Ik ben bang dat het niet makkelijk zal
zijn om voor aanstaande zondag een programma samengesteld te hebben.

Ook niet als je bedenkt dat ik een stevige
longontsteking heb, met één long die gevuld is
met vocht, waardoor ademen erg moeilijk en
pijnlijk is...  Medicijnenkuur en veel
bedrust.  Niet leuk.  Ik zou in de loop van
volgende week weer beter moeten zijn.

Greetz,
Wendy