[Vlaanderen] No comment - zucht

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Mon Jan 21 12:58:49 PST 2013

At 09:38 PM 1/21/2013, Claudio Ramirez wrote:

 >Gedachte is ook door mijn hoofd gegaan, maar de tijd leek me veel te
 >kort om echt genoeg sprekers te krijgen. Als we op laatste minute erop
 >springen en toch geen programma vol krijgen zal meer slecht dan goed
 >doen. Zijn er bepaalde mensen die je in gedachten hebt?

Liz Mattijsen
Mark Overmeer
Matt Trout
Mark Keating
Jonathan Worthington
Carl Masak
Merijn (tux) Brand
Detlev Hausschildt
Thorsten (getty) Raudssus
Philippe (BooK) Bruhat
Sebastien (maddingue) Asperghis-Tramoni
Abe (abeltje) Timmerman
Curtis (Ovid) Poe
Salve J. (sjn) Nilssen
Lard (daxim) Dieckow
Dave Cross
Tomas Doran
Nicholas (nperez) Perez
Gabor Szabo
Sawyer X
Max (corion) Maischein
Thomas (domm) Klausner
Renee (reneeb) Bäcker

En dit is pas een klein lijstje wat ik zo uit mijn hoofd bedenk.

Als de helft van deze mensen 1 praatje doen,
hebben we een goed schema voor 1 dag.  Liz heeft
al toegezegd.  Ik ga de anderen pas (persoonlijk)
vragen als we een ok hebben van Fosdem.  Ik denk
dat de meesten het leuk zullen vinden.  Diversen
zullen niet kunnen vanwege het te kort dag
zijn.  Maar dit zou wel cool zijn: "Perl saves the day".

Greetz,