[Vlaanderen] meeting augustus

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Aug 23 11:48:39 PDT 2011

Onderstaande heb ik eergisteren geschreven.  Ik
ben bang dat Liz en ik een dns-probleem hebben,
waardoor we wel mail ontvangen, maar waardoor
onze mail op de server blijft staan.  Andere
mailserver gebruiken en ik kan weer mail sturen.  Bij deze.
Liz en ik kunnen woensdagavond.  Het hoeft wat
ons betreft niet verplaatst te worden.  Als het
wel verplaatst wordt: volgende week woensdag kunnen we ook...
Wendy
======

Hai,

Voor Liz en mij ook.  We zijn deze woensdagavond
toch wel weer welkom in Mechelen bij Pastahuis Camogli, mag ik hopen.

Kunnen we jullie meteen vertellen hoe het was in
Riga.  Bijvoorbeeld dat er geen Belgen aanwezig
waren, maar dat we wel drie keer in een
uitstekend Belgisch restaurant-café gezeten
hebben, met kriek van de tap nog wel.  De stoemp was er heerlijk.

Of dat de YAPC::Europe volgend jaar in Frankfurt,
Duitsland zal zijn.  Lekker dichtbij voor ons
allen, dus wellicht zijn de Nederlanders en de
Belgen volgend jaar de grootste taalgroep!

Tot woensdag.