[Vlaanderen] 2009 10 31 Vlaanderen.pm Technical Afternoon Meeting...

Jurgen Pletinckx jurgen.pletinckx at gmail.com
Tue Sep 22 01:25:38 PDT 2009

2009/9/21 DirkDn <ddn123456 at gmail.com>:
> HoiHoi,
>
> Zaterdag 31 oktober heeft Vlaanderen.pm een technical namiddag meeting van
> 13.00 tot 17.00 te Gent ( http://www.het-veer.be/de_omgeving.html ). Daarna
> volgt een social meeting in het Gentse.
>
> Dit evenement is gesponsord dus gratis toegang en koffie :-) .
>
> We zoeken nog sprekers en perl-geïnteresseerden.

Ik kan wel intekenen voor aanwezigheid in de namiddag. En eventueel
voor een presentatietje – Euler of Moose. Dat oefenen van vorige week
was wel prettig, en ik denk dat ik de flow serieus kan verbeteren.

Maar voor de social ga ik moeten passen – ik heb een operavoorstelling
die avond, en dat heeft voorrang op ongeveer alles behalve geboortes
en overlijdens :)

--
Jurgen Pletinckx