[Vlaanderen] Follow-up op meeting

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Thu Sep 17 06:37:40 PDT 2009

At 12:18 17/09/2009, Jurgen Pletinckx wrote:
 >*buig*

**help terug op voeten staan**

 >Er is ook nog een presentatietje "How Moose saved my project" dat ik
 >es zou moeten maken. Alweer inhoud!

Ah?  Waarom gisteravond niet gedaan? Vanwege maar met 4 mensen?
Klinkt wel goed namelijk.

 >Toch wel. Dus er is duidelijk wel subtext. Wie had dat kunnen denken?

Grijns.

Het ligt er toch wel vaak dik op bij de afleveringen van Xena.  Maar
ja, al het acteerwerk in Xena ligt er dik op.  Overacting, slechte
effects, slechte gevechtsimitaties, slecht wapengebruik, doorzichtige
plots.  En om de een of andere reden kijk ik toch.