[Vlaanderen] Nu woensdag 16 september is er weer een bijeenkomst van de Vlaamse Perl Mongers.

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Sep 16 06:47:45 PDT 2009

Hoi Dirk,

Dat is balen, niet alleen voor Chris en Erik (beiden beterschap
gewenst), maar ook voor ons.

Nu zijn we namelijk maar met ons drietjes die zich aangemeld
hebben.  Oftewel, dit wordt een Perl Mongers Nederlands-Limburg op
gastbezoek in Mechelen met een hele Vlaming erbij.  Wie weet komt er
nog iemand onaangekondigd...

Is het verstandig om het restaurant te bellen?  Liz en ik willen best
graag lekker Italiaans eten, maar het lijkt me voor hen van belang te
weten dat er maar 3 mensen komen.

Overigens, ik ben van plan om de WebGui-boeken mee te nemen, zeven
stuks, die de hele range van aspecten van WebGui
beslaan.  Concurrentie van Padre, ook geschreven in Perl.

Groet, tot vanavond.
Wendy