[Vlaanderen] Nu woensdag 16 september is er weer een bijeenkomstvan de Vlaamse Perl Mongers.

Hendrik Van Belleghem Hendrik at T17.eu
Mon Sep 14 13:06:53 PDT 2009

Ik ben er komende meeting niet bij. Ik heb wat tijd in te halen op't werk de komende week.
Als troostprijs heb ik wel wat leuk te melden: bij de nederlandse supermarktketen Emté heb ik La Trappe Quadrupel gevonden (gewoon in de rek dus). Ik ben niet alle Emté zaken afgelopen dus geen garanties maar ze hadden em bij de Emté in Hulst. Moest ik tegen volgende maand daar in de buurt zijn, breng ik een koppel sixpacks mee.

Tot volgende maand!

-----Original Message-----
From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of DirkDn
Sent: Thu 9/10/2009 12:24 PM
To: vlaanderen. pm
Subject: [Vlaanderen] Nu woensdag 16 september is er weer een bijeenkomstvan de Vlaamse Perl Mongers.

Hoihoi

Nu woensdag 16 september is er weer een bijeenkomst van de Vlaamse Perl
Mongers bij CAMOGLI. Cf.
http://www.resto.be/ware/details.jsp?businessid=2543&lg=NL

Wie denkt er te komen? Wil je meer te weten komen? Neem een kijkje op onze
wiki http://vlaanderen.pm.org.

Thema voorstel voor deze avond is er nog niet. Wel is er een update tegen
dan betreft de vlaamse en belgische perl workshops.

Geef je ons een seintje via de mailinglist als je komt?

Als niemand kan komen, dien ik wel de Camogli te annuleren.

Tot woensdag

Groetjes.

Dirk De Nijs