[Vlaanderen] Meeting?

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Tue Oct 20 01:47:43 PDT 2009

Op 20 oktober 2009 10:41 heeft Jurgen Pletinckx
<jurgen.pletinckx at gmail.com> het volgende geschreven:

> Ah. Sorry, Dirk. Ik had duidelijk je mail niet volledig
> gelezen. Bedankt voor de tip, Wendy!

Hoi Jurgen, Goeiemorgen. Geen probleem. :-)

> Hm. Een vraagje voor de groep dan. Hebben jullie ervaring
> met Thinkpads? Goed of slecht? Advies?
>
> Het zou zijn voor gebruik als werkpaard/development machine.
>
> Ik vind de T500 wel aangenaam lijken, maar ik heb er nog
> nooit eentje aangeraakt...

Misschien eens vragen aan Juerdd? Die loopt al jaren met zo'n Thinkpad
rond en gezien de leeftijd van die portable misschien wel al een
tijdje aan het uitkijken naar een nieuwe Thinkpad en dus op de hoogte?

Groetjes.
Dirk.