[Vlaanderen] Betreft de perl Vlaanderen meeting van morgenavond.

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Wed May 27 01:23:14 PDT 2009

Op 27 mei 2009 09:29 schreef Jurgen Pletinckx <
jurgen.pletinckx at algonomics.com> het volgende:

> Het proberen waard! Ik kan altijd een ritje naar het station en terug
> maken om mensen op te pikken.

dito! Evt. kan ik ook nog 3 mensen afzetten richting Brussel na de meeting.
Van Leuven kan ik ook 3 perlers mee oppikken.

> van morgen?
>
> Um. Da's dan ... beginnen vanaf kwart voor zeven of zo ... en dan zien
> wat er gebeurt?

Zoiets gezien het feit dat het een beetje kat-uit-de-boom-kijk situatie is,
heb ik geen zaal gereserveerd.