[Vlaanderen] http://Vlaanderen.pm.org: Meeting 20/05/2009

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Fri May 15 04:11:56 PDT 2009

At 12:34 PM 5/15/2009, Jurgen Pletinckx wrote:

 >Ik ben voor. Wat zeggen jullie, stille meerderheid?

Liz en ik zijn ook voor.

Vergeet niet dat Friends wel gebeld moet worden.  De ruimte is
gereserveerd voor woensdag a.s.

 >Gent/Deinze voor mij. Zo'n 60 minuten, misschien?

Wij komen vanuit Echt (Nlds-Limburg, enkele km van Maaseik vandaan).

Gent is te ver voor ons, dat is 1u45 rijden vanuit Echt.
Get westelijkste punt dat voor ons nog goed te doen is de lijn van
Brussel naar Antwerpen.  Bijvoorbeeld Mechelen, Leuven, Aarschot,
Herentals, Geel, Willebroek, Mortsel.  Ik heb geen idee of er daar
wat te doen is.  We kennen Mechelen, Leuven en Aarschot, daar zijn we
al wel geweest.

Groeten,