[Vlaanderen] Nu woensdag 15 juli is er weer een bijeenkomst van deVlaamse Perl Mongers. Wie komt er?

Hendrik Van Belleghem Hendrik at T17.eu
Tue Jul 14 21:32:00 PDT 2009

All,

Ik kom vanavond ook.

Hendrik

-----Original Message-----
From: vlaanderen-bounces+hendrik=ldl48.org at pm.org on behalf of DirkDn
Sent: Mon 7/13/2009 2:38 PM
To: vlaanderen. pm
Subject: [Vlaanderen] Nu woensdag 15 juli is er weer een bijeenkomst van deVlaamse Perl Mongers. Wie komt er?

Hoihoi

Nu woensdag 15 juli  is er weer een bijeenkomst van de Vlaamse Perl Mongers.

Gezien het grote succes van de juni bijeenkomst, terug bij CAMOGLI. Cf.
http://www.resto.be/ware/details.jsp?businessid=2543&lg=NL

Wie denkt er te komen? Wil je meer te weten komen? Neem een kijkje op onze
wiki http://vlaanderen.pm.org.

Het verslag van vorige meeting kan je vinden op
http://vlaanderen-pm-org.wikidot.com/nl:meeting-2009-06-17.

Thema voorstel voor deze avond is er nog niet.

Ik ben wel bezig met het maken van een book review over
http://oreilly.com/catalog/9780596520120/ Version Control with Git - Jon
Loeliger (O'Reilly, 2009, ISBN 978-0-596-52012-0)
en http://oreilly.com/catalog/9780596514839/ Web Security Testing Cookbook.

Welke boeken zijn jullie nu aan het lezen en wat denken jullie er
persoonlijk van?

Geef je ons een seintje via de mailinglist als je komt?

Als niemand kan komen, dien ik wel de Camogli te annuleren.

Tot woensdag

Groetjes.

Dirk De Nijs