[Vlaanderen] Volgende week woensdag is er weer een bijeenkomst van de Vlaamse Perl Mongers. :-D

Wendy vlaanderen.pm at wendy.org
Tue Jul 14 03:50:17 PDT 2009

Hoihoi,

Liz en ik zijn zeker van plan te komen.
We hebben vorige week flink griep gehad, maar zijn er gisteren
schijnbaar goed van hersteld.

Het restaurant Camogli is inderdaad zeker de moeite waard.  Het is
een schitterend gebouw, de menukaart is uitmuntend (en niet al te
duur) en de zaal die we gereserveerd hebben is mooi (met
stopcontacten!).  De vraag is wel of er een goede internetverbinding
zal zijn, maar dat hadden we op de vorige lokatie niet, dus alles wat
er is, is beter dan eerst).

Ik zal weer een mooie stapel nieuwe Perl-boeken meenemen (jaja, er is
echt wat nieuws) en wat nieuwe boeken over andere onderwerpen die
interessant zijn voor de Perl-ontwikkelaar en de gemiddelde nerd.  Ik
zal ook de boeken over Git meenemen.

Thema?  YAPC::Europe in Portugal?

Tot woensdagavond in Mechelen.

Groet,