[Vlaanderen] Life of brian

DirkDn ddn123456 at gmail.com
Wed Jan 9 05:43:39 PST 2008

:-)

Misschien een idee om een vragenlijstje samen te stellen gebaseerd op zijn
boek "Mastering Perl" of een samenvattende presentatie van dit boek?

Oh ja, volgende week breng ik ook beamer en scherm mee.

Groetjes. Dirk

Op 09-01-08 heeft Jurgen Pletinckx <jurgen.pletinckx at algonomics.com> het
volgende geschreven: