[Vlaanderen] YAPC::EU Wien

Karl Moens karl.moens at pandora.be
Sat Aug 25 01:54:38 PDT 2007

Het moet zeker mogelijk zijn om elkaar tijdens de pre-conference meeting
te ontmoeten. Een mens moet 's avonds toch ergens eten en dat kan dan
even goed daar dan elders. Wat dachten jullie van een uur of zeven? Veel
zal ik wel later op de avond niet meer gaan doen (buiten vroeg in mijn
nest kruipen, want mijn Brussels Airlines vlucht vertrekt maandagochtend
al om 7 uur in Zaventem, dwz om vier uur al opstaan).

GSM & (BlackBerry) e-mail verzend ik afzonderlijk.

Tot in Wenen!

Karl