[Vlaanderen] Catching up

Geert Theys geert at toadi.org
Tue Sep 19 00:31:13 PDT 2006

* Hendrik Van Belleghem [Hendrik at LDL48.org] on [18-09-06] wrote:

> Hey,
>
> even wat inhalen :) Lang weekend + lange werkdag:

Tell me about it. Maar eigenlijk zijn beide te kort. Ik start om 8 uur
's morgens en voor dat ik het weet heb ik honger en is het middag. Na de
middag is het zo 18 uur. De dag vliegt voorbij en heb nog zoveel te
doen.

> Wiki: zeer goed idee maar misschien toch 1 iemand die alles wat in goede banen leidt?

Ik kan me er misschien dit weekend wat mee bezig houden. Maar het zou
wel interessant zijn mocht iemand een beetje design kunnen. Mochten we
een PHP-mongers groep zijn zouden we zeker een designer vinden :D

> CMS: ik heb zo een CMS ding geschreven (maar da's tegenwoordig al geen referentie meer) in perl.. nadeel: mod_perl (1 of 2) en db (pg of mysql). Naar mijn inziens dus net iets teveel overkill voor een beperkte site?

Tja ik kan het configureren, maar is het ding wel goed gedocumenteerd en
gesupport ?? ;)

> beavernet.be : very impressive stuff.. en ik doe hard mn best om geen dubbelzinnige gedachten te hebben :)

It is still under construction. Dit doet mij wel heel erg dubbelzinnig
denken Hendrik...

MVg

--
Geert Theys
Visit his personal site : http://www.toadi.org

Email : perl -e "print join('@', 'geert', 'toadi.org')"

	// Of course I don't look busy.....I did it right the first time! //