[Vlaanderen] Tech meeting: wie komt er nog?

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Wed Dec 13 12:39:27 PST 2006

Hoi Hendrik,

Het spijt ons heel erg.  Liz was om 17:00 uur klaar in Amsterdam met
haar werk, en we zijn toen onderweg naar de Vlaanderen meeting
gegaan.  Om 19:45 waren we pas bij Eindhoven en toen besloten we dat
we niet meer voor 20:30 uur in de Piano Bar zouden aankomen, en toen
ben ik op zoek gegaan naar jouw telefoonnummer op mijn notebook.  Dat
kostte me wat tijd (in een rijdende auto in de file, optrekken en
stilstaan), daarom belde ik je pas laat.

Iets voor 21:15 waren we eindelijk thuis.  Anderhalf uur om van
Eindhoven naar Echt te geraken.  Ruim 4 uur van Amsterdam naar
Echt.  Wij balen net zo erg als jou.

Onze excuses voor het niet komen opdagen.  We hadden er wel zin in om
jullie weer te zien.

Met hoevelen waren jullie?  Drie?  Heb je nog een demo van je
programma gegeven?

Met vriendelijke groeten,

Wendy van Dijk
Liz Mattijsen