[Vlaanderen] Technical Meeting

Jonathan Schollen jonathan_schollen at hotmail.com
Mon Dec 11 23:44:41 PST 2006

Ik ga proberen te komen...
Als het lukt, kan ik iets proberen ineen te zetten ivm perl en
multithreading op een Windows machine. (Ik ken er ook ni veel van, maar kan
enkel mijn bevindingen meedelen, dus zeker stof tot dialoog ;-) ).

Hendrik,
Ik heb je telefoonnummer misplaatst :-( zou je het me nog eens kunnen
bezorgen?
Thx.

Jonathan