[Vlaanderen] Technical Meeting

vlaanderen.pm at wendy.org vlaanderen.pm at wendy.org
Mon Dec 11 09:28:21 PST 2006

At 17:35 11-12-2006, Hendrik Van Belleghem wrote:

>Manneuh (en vrouweuh)..
>
>woensdag is het weer zover. Omdat het volgende week te dicht bij
>kerstmis is, is het overmorgen Technical Meeting. Ik kan wel een 20
>tal minuten spreken over Trac en zorg voor wat slides (maar hoop
>vooral om jullie warm te maken door live demo!) Andere kandidaten?
>
>Time: 20.00u
>Place: De Piano (St. Agatha Rode) -
><http://www.tavernedepiano.be/>http://www.tavernedepiano.be/
>
>mvg
>Hendrik

Ik vind een demo van Trac wel interessant.  Maar zoals Liz zei, we
hebben morgenavond Perl Mongers in Amsterdam, we overnachten in een
hotel in Amsterdam, Liz moet tot laat in de middag werken, dus we
weten niet of we St. Agatha Rode zullen halen.

Als we gaan, heb ik in ieder geval een mooie doos met Perl-boeken bij
me.  Sinds de vorige meeting heb ik er 39 Perl-boeken bij.  Ja, ik
weet, ik ben gek, maar wacht maar tot je ze ziet, dan wordt jij
helemaal gek.  Er zitten echte beauties bij.

Ik zou het fijn vinden als blijkt dat niet alleen Hendrik komt,
buiten Liz en mij.  De vorige keer zaten we ook met ons drietjes in
de Piano, en hoewel Hendrik een aardige man is, een zeer aardige man
zelfs, is dit toch niet de bedoeling van een bijeenkomst van Perl Mongers.

Hendrik, bij deze mijn telefoonnummer, voor het geval er toch niemand
komt: +31-6-55131591.  Je kunt me dan "afbellen".