[Vlaanderen] Fosdem 2007

Johnny Morano insaniac at moretrix.com
Mon Dec 4 02:04:40 PST 2006

Hallo,

Ik kan eventueel wel wat komen zeggen... Ik werk ondertussen al bijna 5
jaar als zelfstandige. Linux en Perl consultantie ;-) Ik heb al redelijk
wat webapplicaties voor de Vlaamse Gemeenschap en op Belgacom heb ik een
provisioning-keten moeten herschrijven, in Perl.

Ik kan dus over verschillende onderwerpen praten:
- system en netwerk administratie scripts
- monitoring en fault management
- web-applicaties en web frameworks (gespeeld met Maypole en Catalyst en
iets home-brewed)
- GTK applicaties in Perl

Ik geef ook bij IBM de Perl cursussen en vanaf volgend jaar bied ik ook
zelf mijn eigen cursussen aan via Linux Belgium.

Groetjes,
Johnny