[Vlaanderen] Perl probleem

Karl Moens karl.moens at pandora.be
Fri Nov 19 17:11:16 CST 2004

Geert Theys wrote:
> hallo,
>
> ik werk ook in een perl-shop. Ons product werkt zowel op window
> apache+mysql als op linux apache+mysql.
>
> Nu willen we ons webgedeelte omschakelen naar mod_perl en een templating
> systeem. Maar alles wat ik gevonden heb is op linux, niets dat op beide
> platformen kan gebruikt worden in mod_perl.
>
> Any suggestions?
>
> MVG

Al eens gekeken naar Template::Toolkit? Zie http://www.template-toolkit.org

Het zou werken op Linux, Mac en Windows: "The Template Toolkit is
written entirely in Perl and should run on any platform on which Perl is
available.  It requires Perl 5.005 or later."

Ik gebruik het op Windows met Apache 2, mod_perl 1.99 en MySQL 4.

Karl