[Vlaanderen] Nieuw lid

Stefaan Colson stefaan.colson at telenet.be
Wed Nov 17 15:01:38 CST 2004

Hoewel, nieuw...

Ik volg aarschot.pm al jaren, al viel er enige tijd niets meer te
volgen.  Maar ik was niet op de hoogte van deze nieuwe groep.  Nu is
aarschot.pm definitief begraven, edoch, vlaanderen.pm lijkt me eerlijk
gezegd al even dood.  Geen berichten meer sinds januari.

Ik heb gelukkige jaren doorgebracht met perl, maar die tijd is jammer
genoeg voorbij.  Op mijn huidige werk mag Perl niet gebruikt worden.
Men heeft niets tegen Perl, maar niemand anders kent het en kan het dus
onderhouden indien nodig.  Perl kunnen gebruiken zou een argument zijn
om van werk te veranderen, eventueel zelfs naar Nederland te verhuizen
waar men nog meer Perl-minded is.  Daarom wil ik in kontakt blijven met
Perl-mensen.

Maar misschien is dit heimwee van een oude man ? Gaat Perl-gebruik
drastisch achteruit tvv. andere talen, PHP, Python, Java..., en kan ik
het maar beter ineens vergeten ?

Stefaan