[Sofia-pm] Sofia workshop in october or november?

Marian Marinov mm at yuhu.biz
Mon Nov 17 06:33:07 PST 2014

Guys,
тази седмица ЩЕ има Perl workshop... който иска да се чуства поканен:

ул. Рачо Петков Казанджията 8.
Като сте долу ми звънкате: 088 666 0270

Достъпа е със карта :(

Ще започнем в 12:00 със малко хапване(сандвичи от subway), поради което моля да ми кажете дали ще идвате със сигурност.

Към момента не знам дали има други лекции, защото така и не ми остана време да дигна сайт.

Аз съм предложил тема: Dynamic Code Generation with Perl

Ако някой друг има предложения, ще се радвам много.

Поздрави,
Мариян