[Sofia-pm] YAPC::EU & BG Perl workshop

Peter Shangov pshangov at yahoo.com
Mon Feb 10 02:15:55 PST 2014

Марияне,

Аз "управлявам" sofia.pm.org, с генератор за статични страници, който сам съм писал (https://github.com/pshangov/miril) и който за съжаление не е супер лесен за ползване. Ще помисля тия дни какъв е най-удачният вариант да се отвори достъп и други да могат да редактират сайта.

Поздрав,
Петър

Здравей Марияне,