[Sofia-pm] Sofia-pm Digest, Vol 22, Issue 6

Vesselin Mirewski v.mirewski at bugsys.org
Sat Aug 30 02:07:36 PDT 2014

Ima razlichni encodings v arhiva ...
Kakto i da e - niama smisal da se diskutira po mail.

Ako ima interes, moga da podgotvia malko demo na psgi app - deployment (
Nginx + uWSGI + PSGI App ( html, rest, websocket - AnyEvent ) + Angularjs )

Obsadete kakav e plana/programata i samo mi drasnete nakraja ( na latinica
pls. ) ​za koja data ste se razbrali, dali da podgotviam demoto i kolko
vreme ste mu otdelili, v sluchaj na interes.

Hubav weekend na vsichki

P.S. Vsashnost moga da se opitam da dokaram malko kolegi ( mojebi i niakoj
lektor ) , taka che za celta molja da mi spodelite datata sled kato bade
opredelena.