[Sofia-pm] BG Perl Workshop 2014 - dates

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Mon Aug 25 08:30:20 PDT 2014

On Mon, Aug 25, 2014 at 06:26:27PM +0300, Marian Marinov wrote:
> Добре, ето предложеня за дати на които мога да го направя:
>
> 08.Ноември
> 15.Ноември
> 22.Ноември
> 29.Ноември
>
> Оказа се, че октомври ми е прекалено зает(не съм в BG).
>
> Моля гласувайте за датите.
>
> Аз ще осигуря място, храна и интернет :)

Хмм, мъничко бих предпочел да не е на осми, да не би все пак да
взема да реша да скокна тогава до Барселона по абсолютно същата
причина - http://workshop.barcelona.pm/barcelona2014/ :)

Още не знам де, засега ми се само "абе не би било зле най-накрая
да видя и Барселона, пък било то и през ноември", ама знае ли
човек :)

Поздрави,
Петър

--