[Sofia-pm] Perl courses

Krasimir Berov k.berov at gmail.com
Sun Feb 10 15:07:11 PST 2013

Здравейте,
Имам готов курс (Някога го водих за Светлин), които превеждам на български :).
Също го актуализирам, където ми се стори нужно.
http://www.i-can.eu/
Преводите ще комитвам там: https://github.com/kberov/PerlProgrammingCourse
файловете *.odp ще са *_bg.odp
Приемам критики и предложения.
Мисля, че има търсене за Perl Програмисти в България както споделих на
срещата в събота.
Светлин ми предложи помощ под формата на зала в Телерик Академията.
Имаше някои изисквания:
Здравей Краси,

Пращам ти примерен външен курс в Софтуерната академия, който са
правили колеги наскоро:

·         http://academy.telerik.com/student-courses/external-courses/photoshop-course/

Има секция „материали“, „видео“ и т.н.

Освен това имаме студентска система (за записалите курса), където
студентите могат да предават домашни и да участват активно, да се
явяват а тестове, да си избират дати за изпит и подобни:

http://telerikacademy.com/Courses/Courses/Details/9

За организиране на външен курс се изисква:

1)      Преподавател (или преподавателски екип)

2)      Учебна програма (1 път седмично по 3-4 часа, не повече от 2 месеца)

3)      Форма на изпитване (изпит / проект / тест / …)

4)      Анотация на курса (описание за сайта)

Когато имаме тези неща, измисляме начална дата, събираме група и
почваме. Лекторът има отговорност да подготви материалите, да си води
учебните занятия и да записва видео + да организира и проведе изпит
накрая. По традиция външните лектори са доброволци и нямаме практика
да им плащаме.

Помисли и ако прецениш, че ти харесва формата, свържи се с мен, за да действаме.

Поздрави,