[Sofia-pm] vtora sreshta

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Tue Dec 14 03:59:10 PST 2010

On Tue, Dec 14, 2010 at 03:34:31AM -0800, Peter Shangov wrote:
> Значи остава утре в 20:00 в Кривото, нали? Адаш можеш ли ти да направиш
> резервация пак че им имаш контактите? Мисля че този път трябва да сме по-скромни
> откъм размера на масата :-)

Хммм, то ще е малко странно :)  От една страна, аз всъщност няма да
имам възможност да дойда; затова не бях отговорил и досега :/

От друга страна, утре е сряда, и се чудя защо поне Мариан не е споменал
нещо, свързано със средите в Кривото на Будапеща - т.нар. ИББ, при което
там се събират голяяяяма купчина хора, които... които се опитват да
убедят себе си и света, че не си говорят само за компютри :)  Засега
опитите за убеждаване са твърде неуспешни :)

Та маси на практика вече резервирани ще има, ако искате да се слеете
със самото ИББ; ако не, може да бъдат резервирани друга/други маси,
които може и да са близо до тези на хората с ИББ-то, може и да не са.
Иначе контактите на Кривото всеки път, когато ми трябват, ги взимам
от programata.bg - http://www.programata.bg/?p=72&l=1&c=1&id=283 :)

Поздрави,
Петър

--