[SP-pm] Adimir Colen has invited you to Dropbox

Daniel de Oliveira Mantovani daniel.oliveira.mantovani at gmail.com
Thu May 20 02:13:45 PDT 2010

Acabei de perguntar para o Champs, se ele vai vim aqui no O'Malleys
tomar cerveja.

Hoje é aniversário do fundador da SPPM \o/ Parabéns Champs!

\o/

2010/5/19 Luis Motta Campos <luismottacampos em yahoo.co.uk>:

> E está fazendo a dieta do monge? :D Que boas cervejas você tem
> encontrado por aí, Solli?
>
> Putamplexos!
> --
> Luis Motta Campos is a DBA,
> Perl Programmer, foodie and photographer.

"If you’ve never written anything thoughtful, then you’ve never had
any difficult, important, or interesting thoughts. That’s the secret:
people who don’t write, are people who don’t think."