[Oslo.pm] Workshop om request-tracker med Jesse Vincent i Oslo 14.juni 2006

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tir 6. Jun 2006 09:07:39 PDT

Min arbeidsplass USIT ved universitetet i Oslo har noen ledige plasser
på en workshop om request-tracker.  Flere jeg har snakket med har vært
interessert i dette, så jeg poster den derfor her.  Siterer fra
<URL:http://www.usit.uio.no/it/rt/workshop.html>:

  Onsdag 14. juni får vi besøk av Jesse Vincent. Vi skal avholde en
  liten workshop med RT.  Det er drift og utvikling som i hovedsak
  står på programmet.

  Vi starter kl 09:00 og regner med å være ferdig rundt kl 16:00.
  Workshopen avholdes i Informatikkbygget på Blindern, Gaustadalleen
  23.  Vi har noen få ledige plasser.  Interesserte kan ta kontakt med
  sverre.didriksen at usit.uio.no. Kostnaden deler vi likt på deltakerne
  og vil ikke overtige kr 6.000,-.

Spre gjerne informasjon om denne workshopen videre til andre som er
interessert i request-tracker.

Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen