[Oslo.pm] [Oslo-aktive] Arbeidsmøter for NPW?

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Lør 19. Nov 2005 10:36:09 PST

Trond Michelsen said:

> Greit for meg. Når og hvor?
>
> Sånn litt ut på ettermiddagen passer fint for meg. 16-17-tiden,
> f.eks. Men hva med sted? Det kan vel være lurt å ha arbeidsmøtet på et
> sted som er litt roligere enn en pub?

Da foreslår jeg at vi har møtet hjemme hos meg i morgen klokken 16:00.
Ole Øyvind kommer og tar med visittkortene, og om vi skynder oss så
rekker vi å bli ferdige før Lars skal på kino. :)

(Om det er noen som vil komme og ikke vet hvor jeg bor, så ring meg eller
send mail, så ordner vi en veibeskrivelse.)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen