[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Damian Conway kommer til Oslo: Nye kurs!

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Man 5. Mar 2012 04:46:44 PST

Andreas Faafeng said:

> Vel, nei, jeg representerer kun et lite miljø i EDB, men vi er til
> gjengjeld svært opptatt av perl.  Vi holder for tiden til i Nydalen
> i Oslo.

Åh, kult! :D

Håper å se dere på Oslo.pm snart da. Første møte er nå på onsdag, og
jeg tror ikke vi har fått ordnet faglig innhold (mener å huske noen
tilbø seg å gjøre dette for noen måneder siden, men har ikke hørt noe
fra dem siden den gang.)

Kan du høre med miljøet ditt om det er noen flere kurs som er
interessante? Jeg trenger å få fylt ut følgende liste:

  - 1. alternativ (4 vektpoeng):
  - 2. alternativ (2 vektpoeng):
  - 3. alternativ (1 vektpoeng):
  - 4. alternativ (0,5 vektpoeng):

Jeg kommer til å summere alle vektpoengene jeg har mottatt for å
hjelpe meg og Damian til å finne hvilke kurs som er de mest
interessante (det kan hende det er overlapp mellom noen av kursene som
blir stemt på, så vi kommer til å ta hensyn til sånne vurderinger
også.)

Akkurat nå har jeg kun ett alternativ fra deg, men jeg kan ikke
garantere at det vil komme med, så jeg tror det er fint for dere om
dere også ser etter flere nyttige/verdifulle tema for dere. :)

Men jeg trenger lista idag. :-/

Går det bra?

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen