[Oslo-aktive] [Oslo.pm] til ettertanke: 160 medlemmer, 5 kommer på årsmøte

Terje Kristensen terje.kristensen at stepstone.no
Fre 28. Nov 2008 01:01:17 PST

kan bare prate for meg selv, men jeg har med ujevne mellomrom dukket opp
på disse møtene de siste årene, men den restaurant settingen passer meg
dårlig.

Da jeg ikke kjenner noen av de som vanker her så blir det å sitte å
titte seg rundt å lure på hvem av de som sitter der som har noe med Perl
å gjøre. Kan vel ikke akkurat karakterisere meg som spesielt sosial så
det har nok endel med saken å gjøre, og så føles det litt hard å trenge
inn til den "harde kjerne".

Er veldig interresert i Perl og kunne veldig godt tenke meg å være en
del av et aktivt miljø hvis ting gjøres på en litt mer struturert måte.

Terje

p.s. Dette hadde vel ikke så mye med årsmøtet å gjøre, men mer generelle
møter i Oslo.pm.