[Oslo-aktive] Perl QA Hackathon i Oslo!

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Tor 3. Apr 2008 06:48:03 PDT

Heisann, alle sammen!

Salve J Nilsen said:

> Oslo Perl Mongers skal arrangere et QA hackathon i Oslo i april!
>
> For de som ikke er kjent med "hackathon"-begrepet, så er det en slags
> "mini-konferanse" der deltagerne samles for å programmere, lære og
> løse problemer rundt et eller annet tema.
>
> Siden undertegnede er interessert i hva som skjer i Quality Assuarance-
> delen av Perl universet, så har jeg samme med Kirill Miazine gått inn
> for å trekke flest mulig flinke folk til tigerstaden for å holde på
> med QA ting. Dette kan inkludere:
>
>  - Videre arbeide i arbeidet rundt automatisk pakke-generering fra
> [...]

De første gjestene har allerede ankommet, og hackathonen ser allerede
svært lovende ut! :)

Om du øsker å delta så kan du melde deg på ved å føre opp ditt navn
på "Attendee" siden på perl-qa wikien og deretter fortelle hva du er
interessert i å hjelpe til med:

http://perl-qa.hexten.net/wiki/index.php/Oslo_QA_Hackathon_2008_:_Attendees
http://perl-qa.hexten.net/wiki/index.php/Oslo_QA_Hackathon_2008_:_Topics

Moroa begynner allerede i morgen (fredag) kveld på The Shamrock på
Grünerløkka med sosialiteter og diskusjoner om hva vi skal bruke helgen
til. Møt gjerne opp selv om du ikke planlegger å være med på
hackingen! :)

Første utkast til programmet har begynt å forme seg på "Schedule" sida:

http://perl-qa.hexten.net/wiki/index.php/Oslo_QA_Hackathon_2008_:_Schedule

Håper å seg deg til helgen! :)

- Salve (leder, Oslo.pm)

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen