[Oslo-aktive] Desembermøtet/planlegging 2007

Trym Skaar ts at inviso.no
Ons 15. Nov 2006 04:36:14 PST

Meget god ide. (salve++)

Jeg snakket såvidt det var med Salve angående en uhøytidelig vervekampanje,
der medlemmer bes om å gi en ekstra effort for å få meg seg perl-interesserte
til møtene. Kanskje det kunne vært et initiativ man kunne tatt til neste
møte? Jeg kommer mest sannsynlig til å ha med meg to nye til neste møte.

--
Mvh
Trym Skaar