[Oslo-aktive] Perlworkshop.no - ny bruker

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tor 11. Mai 2006 08:56:48 PDT

Lars Bjűrndal said:

> Hei
>
> Jeg fÄr ikke registrert meg som ny bruker pÄ <perlworkshop.no>. Jeg
> fÄr beskjed om at det finnes en annen bruker som kunne vÊre meg, og
> dene brukeren er nevĂžen min, Knut Arne BjĂžrndal. For meg ser det ut
> som systemet ikke godtar at to personer har samme etternavn... Kan noen
> ordne opp i dette, sÄ jeg fÄr meldt meg pÄ Perl-seminaret?

Det kan ikke vÊre etternavnet det stÄr pÄ (vi er allerede to som heter
"Nilsen" som er registrert). Bruker du kanskje samme login-navn som Knut
Arne? (han bruker "bobkare"). Hvis det er tilfellet mÄ du velge et annet.

Uansett skal jeg hĂžre med utviklerne av konferansesystemet vi bruker.
Kanskje de har fÄtt noen nyttige feilmeldinger i loggen.

> Hilsen Lars
>
> P.s. Jeg er ikke pÄ lista, sÄ hvis noen vil svare, er det fint om jeg
> fÄr kopi. D.s.

Meld deg gjerne pÄ. Det er ikke sÄ mye trafikk pÄ lista at det er til
mye bryderi ;-)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen