[Oslo-aktive] RE: [Oslo-aktive] Re: [Oslo.pm] Sosialt Perl-møte,

Bjørn Furuknap furu at lit.no
Thu Dec 5 08:12:38 CST 2002

> Det har vært en veldig bratt nedadgående kurve når det
> gjelder antall deltagere på disse møtene. Hvordan skal vi få
> snudd trenden ?

Hm... Det har vært 2-3 møter, og vi har en trend allerede? :-)

Jeg tror kanskje at mail, web og nipp kan supplere ganske bra det man
normalt vil sitte rundt en pils å snakke om. JEg har, av naturlige
årsaker, ingen erfaring med hvordan andre .pm'er jobber, men jeg vil tro
at nett i en synkron eller asynkron form kan være like mye en sosial
tumleplass som fysiske møter.

Bjørn