[Montreal-pm] Catalyst

Luc St-Louis lucs at pobox.com
Jeu 21 Oct 19:15:06 PDT 2010

On Thu, Oct 21, 2010 at 09:44:10AM -0400, Jean A. Plamondon wrote:
> Petite question sur le livre deAPress:
>
> The Definitive Guide to Catalyst: Writing Extensible, Scalable and
> Maintainable Perl–Based Web Applications
>
> Il me semble qu'un abonné de la liste l'avait commandé.
> Impressions ? Il n'y a qu'une seule revue sur Amazon.

Dave Cross en a une ici:

    http://dave.org.uk/reviews/catalyst-def.html

Sa conclusion:

    "The application development methods discussed by the authors of
    this book are the ones which will define good Perl development
    practice in the coming years. If you have any interest in how you
    should be developing Perl applications then you should be buying
    this book."

Oops! En fouillant un peu sur le web, je viens de constater que c'est
la même revue que celle de Amazon. En tout cas, Dave Cross est bien
connu et respecté dans la communauté Perl
(http://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Cross) et sa revue est sûrement
pertinente.