[Krakow-pm] polish perl workshop?

Piotr 'GhosT' Wydrych piotr at wydrych.net
Tue Jun 17 07:18:56 PDT 2008

Czesc :-)

17-06-08, Adam Bartosik <moldovenu w gmail.com> napisał(a):
> (...) warto by
>  zorganizowac first Polish Perl Workshop.

Jak dla mnie - great idea :-) A ze zaczalem "jak dla mnie", mimo iz
sie nie znamy, to moze pare slow o mnie. Jestem studentem AGH-owskiej
telekomunikacji oraz czlonkiem Zarzadu Komitetu Lokalnego EESTEC
Krakow[1]. I wlasnie jednym z celow, jakie stara sie realizowac
organizacja miedzynarodowa EESTEC[2][3] to wszelakie warsztaty i
wymiany. Takie warsztaty przewaznie trwaja okolo tygodnia, przyjezdza
okolo 20 studentow z roznych panstw Europy, posiadaja czesc edukacyjna
(wyklady, prezentacje, laboratoria) i rozrywkowa (wyjazdy, zwiedzania,
night-life ;-) ). To tak w BARDZO duzym uproszczeniu i skrocie.

I od razu, jak tylko zobaczylem ten temat, zaswiatala mi w glowie
mysl, ze moznaby to jakos polaczyc. Sami rowniez planowalismy zrobic
event (choc wstepnie o innej tematyce) jesienia. Zatem moze mozna to
jakos polaczyc? :-) Nie wiem dokladnie jaki w Waszej pomyslodawczej
glowie zaswital 'target' takiego spotkania, jakich ludzi chcielibyscie
przyciagnac. Podejrzewam, ze profesjonalistow. Wydaje mi sie jednak,
ze przy odrobinie dobrej woli i dzieki wspolpracy daloby sie jednak
przyciagnac zarowno profesjonalistow chetnych do wymienienia sie
doswiadczeniami, jak i studentow chetnych do nauczenia sie wiele
nowego.

Mysle, ze jak tylko sesja nieco zelzeje, to chetnie spotkamy (my =
Zarzad EESTEC LC Krakow) sie z Wami porozmawiac "o wizjach" ;-) A nuz
wyjdzie nam jakas forma wspolpracy :-) Jezeli jestescie
zainteresowani, to dajcie znac. Zapraszam takze do odwiedzenia stron w
przypisach - znajdziecie tam pare informacji o nas. Jezeli choc troche
Was przekonalo to, co napisalem - piszcie :-)

17-06-08, Małgorzata Krakowian <krakowian w gmail.com> napisał(a):
>  Z mojej strony musze zrobic reaserch na co da sie zrobic
>  tutaj w Krakowie jakie sa realia jesli chodzi o organizowanie
>  duzych imprez.

Organizowalismy jako EESTEC LC Krakow w zeszlym roku warsztaty
"Microcontrollers Around Us"[4]. Bylo kilkanascioro studentek i
studentow. Mieszkali w hostelu, sale mielismy z AGH, zorganizowalismy
im night-life oraz wyjazd do Zakopca i na splyw Dunajcem.
I choc nie mozna tego nazwac duza impreza, wniosek mamy taki, ze jak
sie chce, to mozna w Krakowie cos zorganizowac :-)

[1] http://www.eestec.agh.edu.pl/
[2] http://www.eestec.net/
[3] http://old.eestec.org/
[4] http://uc.eestec.agh.edu.pl/

Pozdrawiam
Piotr 'GhosT' Wydrych (GhosT = duch = spiritus ;-) )
--
Piotr 'GhosT' Wydrych ................................... Bestiae sumus,
email: piotr*wydrych.net .......................... ut non bestiae simus