Tapaaminen 14.3.2000 klo 19 @ Otaniemi/Mex-ital Cantina (aka Keltsu)

Sami Itkonen si at iki.fi
Mon Mar 13 08:13:31 CST 2000

Eli seuraavan tapaamisen paikkakin on nyt varmistettu.. Jos joku tulossa
oleva ei tiedä missä Otaniemi/Keltsu on, niin ohjeita saa kysyä :)

Keskustelunaiheena on lähinnä tuleva toiminta sekä muu yleinen perl-höpinä.
Tähän mennessä esille tulleita aktiviteettiehdotuksia ovat mm.
saunaillan/risteilyn järjestäminen ja yleensä ammatillisen profiilin
nostaminen (tästä oli aikaisemmissa tapaamisissa puhetta, mutta siihen
se jäikin..)

Replyt minulle tai listalle, jos olette tulossa tai jos jokin toinen
ajankohta sopisi paremmin.. Itse olen paikalla (tällä kertaa ihan
varmasti, toisin kuin viime kerralla ;)
--
Email: si at iki.fi, WWW: <URL:http://www.iki.fi/si/>