konferenssista

Ari Jolma ajolma at ahti.hut.fi
Thu Jun 24 04:03:15 CDT 1999

At 10:15 24.6.1999 +0300, Sami Poikonen wrote:

>Ainakin jossain vaiheessa kevättä oli moni aikeissa mennä
>elokuussa Kaliforniaan kolmanteen vuotuiseen perl konferenssiin.
>
>Ketkä on menossa, millä ja milloin, missä majoitus yms?
>
>Minä olen menossa ja olen juuri suunnittelemassa matkoja ja majoitusta.
>Hauskahan se olisi saada jo heti matkaseuraa tai ainakin tietää mistä
>perillä löytää tuttuja.

Mulla oli aikomus ja on vieläkin mutta mitään en ole vielä
varannut. Menomatka mulla on varmaan täältä sinne mutta jatkan
sieltä muuanne. Hotellissa voisi säästää ja osallistumismaksukin
on porukalle halvempi (745 vs. 795). Mulle riittäisi hotelliyöt Su-Ti, eli
kaksi yötä. Double Tree hotelli olisi halvin $153/double room
Turkasen kalliita hotelleja noilla tuolla - varmaan siellä olisi
kyllä joitain econo-motellejakin... Osallistumismaksukin on kallis
eli kyllähän tuo kallista lystiä on.

Ari

--
Ari Jolma  ajolma at water.hut.fi      work:  (+358) (0) 9-451 3830
Water Resources Laboratory          mobile:(+358) (0) 50-3466713