[Groningen-pm] Perl script doet niet wat ik wil

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Feb 18 11:29:40 PST 2015

Op 18-02-15 om 19:00 schreef Arthur Bauman:

> Je zou kunnen beginnen met de # weg te halen voor de regels:
>
> #use warnings;        # Must be used in test mode only. This reduce a
> little process speed
> #use diagnostics;    # Must be used in test mode only. This reduce a lot
> of process speed

Bedankt voor de tip, maar geen warnings o.i.d.

> Om de inhoud van %ListOfYears te bekijken kan je het volgende doen:
> |
> use  Data::Dumper;
> print  Dumper(\||%ListOfYears);
>
> Moet je wel de module Data::Dumper geïnstalleerd hebben.

Bedankt, ik ben er uit, het werkt weer!

Het bleek dat de routine een correcte lijst maakte met jaren, tenminste
als ik het script met de hand uitvoerde. Bij het uitvoeren als
cgi-script leverde de routine echter alleen een lege string.

Dat gaf de juiste aanwijzing, de groep waarmee apache draait bleek
anders dan op de andere server.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl