[Groningen-pm] Perl script doet niet wat ik wil

Arthur Bauman pm at bauman.nu
Wed Feb 18 10:00:16 PST 2015

On 02/18/2015 01:53 PM, Paul van der Vlis wrote:
> [...]
>
> Hetzelfde script doet het wel goed op een zelfde andere server, ik heb
> geen verschillen in de configuratie kunnen vinden.
>
> Daarom ben ik aan het kijken hoe awstats de lijst met jaren maakt, maar
> ik snap niet helemaal wat er gebeurd in het script. Misschien heeft
> iemand zin er eens naar te kijken?  Het script heb ik hier neergezet:
> https://www.vandervlis.nl/awstats.pl.txt  Zoek op "ListOfYears".
> Ook aanwijzingen over "hoe te debuggen" zijn welkom, bijvoorbeeld hoe
> die ListOfYears variabele uit te lezen is, volgens mij is het een array.
Het is een hash.

Je zou kunnen beginnen met de # weg te halen voor de regels:

#use warnings;		# Must be used in test mode only. This reduce a little process speed
#use diagnostics;	# Must be used in test mode only. This reduce a lot of process speed

Om de inhoud van %ListOfYears te bekijken kan je het volgende doen:

use  Data::Dumper;
print  Dumper(\||%ListOfYears);

Moet je wel de module Data::Dumper geïnstalleerd hebben.

--
Arthur Bauman
http://bauman.nu