[Groningen-pm] Café de Minnaar

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Thu Feb 5 05:02:47 PST 2015

Op 05-02-15 om 12:57 schreef Th. J. van Hoesel:

> tof!
>
> Ik heb wellicht nog de mogelijkheid om een tafelmodel projectie
> scherm mee te nemen + een kleinere beamer, maar dat moet ik dan nog
> wel overleggen.

Misschien inderdaad even overleggen. Stroom is er wel, je hebt wel een
verlengsnoer van een paar meter nodig.

> gedoe met 'scherm deling' wil ik eigenlijk liever niet aan beginnen

Lijkt mij wel interessant. Ook zo'n "collaborative editor" lijkt me
interessant eens te proberen.

Groet,
Paul.

> Theo

We zouden ook eens naar iets als Gobby kunnen kijken, dat is een

http://www.vandervlis.nl