[Groningen-pm] Vraagjes.

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Tue Sep 30 04:12:10 PDT 2014

On 30-09-14 12:01, Arthur Bauman wrote:

> Vind ik ook goed. Ik wacht wel even af wat de andere Mongers er van
> vinden.

Ik zou zelf ook aandacht vestigen op Windows Perl (Strawberry Perl), ik
gebruik het zelf ook.
Als ik tijd heb zal ik er zelf ook nog over nadenken.

verder: ik vind het ok om de contactfunctie te vervullen, stuur je me de
14 oktober 2014 contactgegevens, Arthur?

Ik ben over twee weken van plan te komen, ik hoop dat er dan wat meer
zijn, of in elk geval dat ik het van tevoren weet.

Vul vooral dit lijstje aan!
Vooralsnog:

Bijeenkomst: 14 oktober 2014
Arthur: ja
Hermen: ja

Piet:
Paul:
Gerhard:

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut