[Groningen-pm] Vraagjes.

Arthur Bauman pm at bauman.nu
Mon Sep 29 07:24:08 PDT 2014

Mongers,

Er was iemand bij het Launch Café die vroeg zich af of er deze maand een
Perl bijeenkomst is, hij wilde ook komen.
Vandaar, gaat het deze maand door?
Als het door gaat, ik ben er.

Omdat ik in het Launch Café werk en we daar ook samenkomen ben ik tot
aanspreekpunt gebombardeerd.
Ik doe echter zelf niet zo veel meer met Perl daarom lijkt het me dat er
beter iemand anders contact kan onderhouden met het Launch Café.
Ik denk aan Hermen.
Hermen zou jij contact willen opnemen met Peter Haan van het Launch Café
zodat de communicatie in het vervolg via jou loopt?

Ze zouden het wel leuk vinden als er op de website van het Lauch Café
een verhaaltje zou komen waarin staat wat we doen. Paul wilde daarvoor
een opzetje maken maar ik heb er nog niks weer van gehoord.
Daarom trap ik maar af (schaamteloos geïnspireerd door
http://perl.nl/amsterdam ):

Groningen.pm

Groningen Perl Mongers is een Perl gebruikers groep, die allerlei events
in de omgeving van Groningen organiseert om Perl gebruikers te helpen.

Voel je vrij om mee te doen aan de maandelijkse bijeenkomsten van
Groningen.pm, waar je andere Perl adepten kunt ontmoeten, over Perl kunt
praten, discussiëren en kennis opdoen.

Onze bijeenkomsten vinden als regel plaats op de tweede dinsdag van elke
maand.

Als je interesse hebt om samen met enkelen van ons voor de bijeenkomst
een hapje te eten, abonneer je dan op de mailing list en hou de
aanwijzingen daar in de gaten.

Op- en aanmerkingen welkom.

--
Arthur Bauman