[Groningen-pm] Meeting 11 November

Arthur Bauman pm at bauman.nu
Wed Nov 12 03:10:54 PST 2014

Er stond een ruimte voor jullie klaar. De mensen binnen waren daar van
op de hoogte.

Hopen op meer animo zet geen zoden aan de dijk.
Een goed begin zal zijn dat er een verhaal aangeleverd wordt voor op de
website van het LaunchCafé.
Ook een aankondiging op de Facebook pagina Perl-NL (met 48 likes!!) zal
geen kwaad doen. Een event aanmaken is natuurlijk nog mooier.

--
Arthur Bauman
Bauman Web Development