[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, dinsdag 10 juni 2014

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Thu Jun 5 12:19:40 PDT 2014

Hallo Arthur,

Ik ben zelf van plan te komen, ik heb voor Groningen gekozen, ten koste
van Amsterdam afgelopen week!
Ik hoop dat er ook wat meer zijn, en dat we wat Perl/Linux kunnen gaan
behandelen!

Ben je er zelf bij? Moet ik evt. eerder langs komen om eens kennis te
maken op de nieuwe locatie (met die mensen)?

Groetjes, Hermen

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"