[Groningen-pm] Bijeenkomst vanavond

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Tue Jun 11 06:21:37 PDT 2013

Als ik het goed heb tel ik 6 eters!

Vaker indiaas dus?

Theo,
Paul,
Harm,
Clemens,
Hermen,
Hermen (ik)

Ik heb nog niet gehoord van Piet, die eet ook vaak ee.

Zal ik bellen en voor 5-8 personen reserveren?

Doe ik dan op naam van Perl (of zal ik Larry Wall doen?)

Groetjes, tot vanavond, Hemren

On 11/06/2013 15:12 , Th. J. van Hoesel wrote:
> 18:15, oké
>
> Verstuurd vanaf mijn iPhone
>
> Op 11 jun. 2013 om 14:03 heeft Herman van Rink <rink at initfour.nl> het volgende geschreven:

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut