[Groningen-pm] Meeting

Arnoud Warmerdam aw at warpnet.nl
Wed May 16 01:27:36 PDT 2012

Hoi iedereen,

On May 15, 2012, at 19:53 , Piet Plomp wrote:
> Is het nog een idee een aletrnatieve datum af te spreken?
> Ik vond vorige keer zeer geslaagd en ik zal in ieder geval het - nu
> voormalige- kantoor van Warpnet missen. Op naar het nieuwe!

Het nieuwe kantoor is gewoon beschikbaar. Hier is het adres:

	Aarhusweg 4-12
	9723 JJ Groningen

Wel een stukje verder fietsen vanuit de stad, maar nog steeds goed te doen en parkeren met de auto is gratis :-)

> Maar de komende derde donderdag van de maand, 21 juni, ben ik er ook al
> niet. Dus wat mij betreft spreken we een donderdag ertussen in af.
>
> Ik heb een voorkeur voor donderdag de 7e juni.
> Is dat iets? Locatie? Graag reakties!

Ik kan dan wel, komt 21 juni dan te vervallen?

Groeten,

Arnoud Warmerdam
--
Warpnet B.V. i.o.